Clumsy me, its my life (clumsy_me_) wrote in ch_slytherin,
Clumsy me, its my life
clumsy_me_
ch_slytherin

  • Mood:

hahahah I love being a snake!

Harry Potter Questions

When did you first discover Harry Potter?:

reading the books! where else!


Were you hooked instantly, or did it take a while?:
the movies got me, it was like soo real! it hasta be!


Did you instantly fall in love w/ any specific character?:
YES madly almost. hahah RON ooo i love redheads! and i love his charm! but then again i am parital to underdogs!


Favorite...
Professor: dont really have one. they are teachers, i dont like teachers
Marauder: Sirius
Gryffindor: RON
Slytherin: Draco --mahahahaha *evil laugh*
Ravenclaw: dont wanna know them, not important!
Hufflepuff: same! lil puffs hahah
Character overall: Ron, its teh hair!

Favourite Harry Potter Book?:
umm all mostly...movie 3rd....all hott characters!!! 


About You

Name:: Jenea Marie
Height:: 5"
Hair Color::BLonde
Eye Color:: blue

School Life
highschool..whats to say about that...pulling pranks are fun! colorguard makes it interesting!


What's your school's mascot School color(s)?: warrior
G.P.A.?: 3.7
Who is your favorite teacher?:..none
What do they teach: N/A
Is this your favorite class?: Science

Internet

Do you use any instant messengers?: Of course.
If so, which ones?: AIM.
About how many hours a day do you spend online?: ..if not all        Do you have a digital camera?: Yeah
If so, do you post pictures of yourself online?: sometimes

Music

Do you play any instruments? Not well
If so, what one(s)?: piano and gutair
Genre of music you most enjoy?: radio or anything i can sing to
3 Favorite Bands: usher, ashlee simpson, and anything on the OC
Do you go to concerts and/or shows?: sum
What is the most you've ever spent on a concert/show?: 200
What is the least you've ever spent?: Free
Do you think buying merch at a concert then wearing it there is corny?: no, show the love
Do you listen to any bands that you'd be ashamed to admit to listening to?: nope , i got a disney channel cd once *blushes*

Ranomosity

War: Good or Bad?: BAD
What do you think of designer labels?: Love.
Kiss or hug?: kiss for boyfriend
What color is your room?: blue
Black and white or color photos?: Depends

Who cuts your hair?: Paris Paker
What color is your toothbrush?: green
What color is your hair brush?: black

What kind of hair products do you use?: Aveda .
Do you listen to songs on repeat often?: hahaha i think my whole family knows usher's BURN
Do you use internet shorthand (i.e. "lol", "brb", "jk", et cetera)?: cha all the time
Are you a people-pleaser?: yeah sometimes i try not to be a b*t*h though.
Contact Detail?: Email: falln4love@yahoo.com AIM: alwayzfalln4love

Added Questions by Kelley

Why do you think you belong in Slytherin?
well i hadnt really thought about it. But mostly i am all about turning my dreams into realities.....wether its making a good grade or taking over the world. I love being in control
What do you think of the other Houses?
I only like the lions cuz of RON (yes i got it bad) but the other two PUff and claw Bother me. idk why they are just in the middle and noone knows about them but i really dont care . i havta agree with this "Slytherin is the best House ever."
Any Slytherin related things to rant about?
Gryffindor is too over rated...goody goodies....BAH

thanks for inviting me i wanna become very active let me know if i can do anything!

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments